30 March 2011

Percubaan Pertama Di Kerusi Memandu...=)

Assalamualaikum...


Wahahaha...gilelah...dah sebulan dapat lulus test undang-undang...baru dapat gi belajar memandu...bukan ape....sebab...bulan lepas family aku ngan family cikgu aku (uncle Ah Seng) sibuk ngan kenduri kawen...huhuhu...


First time memandu kete manual (sebab sebelum ni aku pernah bawak auto punye kete...hahaha) memang cuak...ye la...kang nak tekan brek gi tekan minyak...nak tukar gear 3 gi tukar gear revearse...macam mane..?hihihi...mule-mule memang susah...tapi hari ni (30.03) untuk percubaan kedua alhamdulillah dah boleh sikit-sikit...cume tersasul tu time nak membelok kat lampu isyarat...



Hehehe...memang best la walaupun selalu kene tegur sebab kaki aku ni gatal nak press minyak je keje...hahaha...boleh jadi pemandu F1 aku ni...hahaha...yang tensen nye abang aku...adeke die kate aku bawak kete je langgar tiang???padahal mane ade...tak ape...tengoklah aku ade esen nanti...aku langgar die plak...hahaha...


Oklah tu je nak cite...btw...esok plak nak belajar parking...wish me luck ok???hahahha...ok bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment