20 May 2011

"Merempat" di KL dengan Ezrina...

Assalamualaikum...huhu...seronok jugak le walaupun dating berdue dengan Ezrina kat KLCC & Times Square...tapi aku sakit hati betul dengan wakil dari Celcom...pakse kitorang beli pakej post paid...aku dah la tak de keje lagi...macam mane nak bayar bulan-bulan...Aku dah cakap...aku kene tanye abang aku dulu...ni tidak...pakse jugak sampai nak halang-halang jalan orang...tak pe abang aku dah tepon Celcom Center...kalau tak batal lagi nombor Celcom tu dan bil datang bulan depan...memang abang aku nak saman sebab pakse orang dengan menafikan hak orang sebagai pengguna...

Terkandas setengah jam kat monorel...bang**g punye orang..!Lepas dah sampai Times Square, kitorang terus gi beli tiket wayang Nur Kasih...bagi aku cerite tu kurang umph macam drama die...best memang best, sedih memang sedih...cume isi cerite tu je la kurang padat...tapi it's quite a good film...!ceewaaahhh...

Ok itu je la nak cerite...bye-bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment