13 January 2013

Oh Semester 4 -.-

Assalamualaikum...


Pejam celik pejam celik sudah semester 4 rupanya aku...makin tua la aku 'ni...hohohoho...

So far so good...mood agak 'down' jugak la lately 'ni...sebab nya RAHSIA!haha..tapi di semester 4 ni dapatla aku merasa balik kampung naik bas memandangkan mak aku duduknya di Melaka...kalau boleh aku nak berulang-alik 'je dari Melaka ke KPTM...kalau bolehla...lagi best taknak balik KL terus boleh tak?aku sayang gile nak berpisah dengan kucing-kucing aku 'tu... :'(

Result ku di semester 3...meskipun turun...tapi alhamdulillah...masih dalam 'dean list' lagi (pointer 3.67)...ni la akibatnya mood banyak hilang time semester 3...semester 4 'ni kena belajar sungguh-sungguh 'ni!

Semester 4 akan bermula pada 14 Januari 'ni...so bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment