09 February 2013

Melangkah Ke Umur Baru...Terima Kasih Semua!

Assalamualaikum... 

Hoho...semalam genaplah 20 tahun umur aku...aku 'ni memang tak perahsia umur...kalau dah tua 'tu, tua la juga...haha...

Blog aku 'ni sekali sambut birthday dengan aku...umur dia dah 2 tahun...adalah dapat wish 'kat Facebook dan Twitter....sms pun ada...Whatsapp pun ada...

Aku tak pernah pun nak hadap apa-apa hadiah...cukuplah orang yang terdekat dengan aku dan kawan-kawan ingat birthday aku dan wish benda yang elok-elok 'je untuk aku...itu dah kira satu doa dan doa 'tu pun satu hadiah jugakkan?hahaha...dan hadiah paling bermakna ialah apabila Encik I sudi meluangkan masa sebentar selama seminggu dengan aku...haha...(tapi ada kawan aku, nama dia Arikal...bagi hadiah...hadiah apa...tak boleh bagitau...so secret! haha!)

And the best part is, dia sudi wooo berjanji setia dengan aku nak sedondon masa birthday aku...hoho! Aku ni pula jenis tak suka nak sedondon dengan orang...tapi kalau sedondon dengan Encik I 'tu aku nak le...haha!




By the way, terima kasih pada mereka yang sudi wish aku...semoga kalian juga dirahmati Allah...Assalamualaikum...bye!

No comments:

Post a Comment