08 February 2011

My First Posting!!!!

NOW I'M FREE!!!

Assalamualaikum...

Ini adalah "posting" aku yang pertama...dan yang lebih bersejarah aku buat blog aku sendiri pada hari aku genap berumur 18 tahun...!

Orang kata umur 18 tahun ini adalah kunci kebebasan bagi remaja...bagi aku pula memang ianya kunci kebebasan...tapi aku cernakan maksud kebebasan itu dalam pemahaman aku sendiri...iaitu kunci kebebasan dari penjara SPM..!hahaha...

Terpulang pada tafsiran masing-masing mengenai umur 18...ada yang menggunakan alasan "SAYA DAH 18 TAHUN" sebagai alasan untuk menonton cerita-cerita tak bermoral tanpa dihalang...dan walaupun aku dah 18 tahun...Insya-Allah aku akan jaga adab dan maruah aku seperti aku di sekolah rendah dahulu dan mengelakkan diri dari menjadi seperti segelintir remaja yang tidak bermoral...(doa-doakanlah ye...?).Harap kawan-kawan aku pun begitu...

Oklah...sekian dulu lah...episod pengenalan tak perlulah panjang-panjang...haha...ok Assalamualaikum...bye-bye...

~BOLEHKAN AJE..!~

No comments:

Post a Comment