08 February 2011

Rase Nak Pecah Kepale..!

BORINGNYE...!

Assalamualaikum...

Aku rasa bosan sangat sampai nak pecah kepala...abang aku tak ade pergi mengajar...mak aku dengan kakak aku pergi hospital..."check up"...nak main kucing...kucing tidur...main "game" kat Facebook la jawapnye...

Pagi 'ni banyak "wish birthday" yang aku dapat 'kat Facebook...alhamdulillah...

Sekurang-kurang nye diorang ingat 'kat aku...terima kasih banyak-banyak ye korang???

Aku pun tak tahu nak cakap apa lagi...tapi aku rasa bertuah sangat sebab anak saudara aku, Sofea dah pandai nyanyi lagu birthday...walaupun pelat...aku tak kisah sebab biaselah budak 2 tahun 2 bulan kan...yang penting aku orang pertama dapat nyanyian birthday dari Sofea...haha...

Oklah...sampai sini dululah...senang-senang nanti aku update lagi blog...ok Assalamualaikum...bye-bye...

~BOLEHKAN AJE..!~

No comments:

Post a Comment