08 March 2011

Kenduri Kahwin a.k.a JOGET LAMBAK..!

13.3.2011
MENJADI HARI YANG MEMENATKAN..!

Assalamualaikum,

Wah...kenduri lagi rumah aku...haha...yerlah...hari tu baru je kenduri kawen abang aku...bln 12 hari tu...kali ni pulak kenduri kawen kakak aku...sape yang tahu rumah aku, meh la datang...hehe...

Semua abang-abang and kakak aku dah kawen...maknenye tinggal aku jer la jadi bujang terhormat...tunggulah kenduri aku lagi 10 tahun...saperlah yang malang kene bersanding sebelah aku nanti...haha...ambition is first lepas tu barulah pikir nak kawen...kalau semua dah kawen...sape yang nak jage mak aku nanti...dah sah-sah aku...tak pe...demi mak aku aku sanggup berkorban...aiceh...haha...

Ok...stop sampai sini jer lah...aku nak chow dulu...ok...Assalamualaikum, bye-bye...=)

No comments:

Post a Comment