04 March 2011

Result SPM Tak Lama Lagi..!

ADOYAI...
TAKUTLAH PULAK...!

Assalamualaikum...


Sekarang dah masuk bulan Mac...sebelum ape-apehal...aku nak ucapkan takziah pade keluarga Arwah Adik Heiman yang lemas kat Tasik Seri Gombak...takpe...aku paham...aku pun hilang arwah abang aku dalam usianya masih mude...nak nak nye budak SKTSG...aku rase macam aku hilang adik sebab aku kan senior SKTSG...Al-Fatihah...

Ok...berbalik pade tajuk di atas...aduh...cepat pulak mase berlalu...sedar tak sedar...result SPM pun dah nak menjengah...harap-harap aku dan geng-geng SPM 2010 SMK Hillcrest dapat result yang terbaik dari ladang...hahaha...

Aish...takut gilerlah...takpe...yang penting aku dah berusaha and sekarang aku tawakal jer la...so aku nak chow dulu..ok...Assalamualaikum...bye...

No comments:

Post a Comment