14 April 2011

Balik Kampung Lagi Seronok Daripada Aktiviti Lain..!=)

Assalamualaikum...Kenape tajuk entri aku hari ni macam ni...hahaha...bukan ape...hari Jumaat ngan Sabtu aku balik umah opah aku kat Kg Sg Haji Muhammad, Bagan Datoh, Perak.


Kebetulan pulak same tarikh ngan reunion sekolah rendah aku...tapi bile pikirkan balik, baiklah aku balik kampung jumpe opah and sedare-mare lain daripada jumpe kawan-kawan...sebab kalau mati pun sedare-mare gak tolong uruskan...lagipun bukannye diorang kenal aku pun...aku bukannye budak "hot"...jangan terase pulak penganjur reunion tu dengan kawan-kawan aku yang lain ye...?hahaha...


Hak korang lah kalau korang nak terase ngan entri aku hari ni...bende ni realiti beb...baik dahulukan sedare-mare dulu...kebetulan aku dah tertulis kat acare tu aku akan datang...jadi tak salah aku tulis reason kenape aku tak datang...jadi jangan sesuke hati nak memperlekehkan sebab ape plak nak hebahkan sebab aku tak datang...dah sah-sah aku kate aku nak datang tapi tak dapat...tak nyatakan sebab takut orang kate aku mungkir janji ye tak?


Emo pulak sikit...hahaha...sebab ape hanye tuan punye badan dalam cerita kat atas je yang tau...selamatlah aku tak nak datang...kalau tak...mesti kene abai macam orang tak kenal je...hahaha...


Ok itu je la aku nak berleter kat sini...puas hati aku...hehehe..sebelum aku nak blah...aku nak sampaikan satu pesanan dari mak aku..."Kawan memang ramai...carilah berape ramai kau nak...tapi sahabat sejati belum tentu kau dapat dalam seumur hidup kau..." ape ke relevannye nasihat ni ngan reunion tersebut...KORANG PIKIRLAH SENDIRI...hahaha...ok bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment