09 April 2011

Rindu Adik-Adik PSSku...=)

Assalamualaikum...Hahaha...tadi tengok gambar budak-budak Pusat Sumber Sekolah (PSS) SMK Hillcrest buat koir kat Majlis Anugerah Kecemerlangan kat FB Cikgu Adelin...Wah...2 kali Pengawas Pusat Sumber buat koir...hahaha...

Rindu sangat mase-mase cam tu...dulu zaman aku pun PSS kene buat koir...tapi aku jadi konduktornye la...tapi time aku tu tensen sangat dengan seorang budak ni...melawan cakap senior je...selamat koir PSS time tu ok...kalau tak memang kene maki dengan aku time tu....hahaha...

Merujuk balik citer koir yang baru-baru ni...aku rase sangat sejuk hati sebab berdasarkan gambar di bawah ni....adik-adik aku ni dapat bekerjasame dengan baik...sekurang-kurangnye dapat la aku bersare secare aman...kalau tak...memang aku gegar PSS hari-hari...hahaha...

Anyway...aku harap adik-adik PSS aku tak lagi degil macam zaman aku dan zaman sebelum-sebelumnya...bertugas la dengan amanah...jalankan tanggungjawab dengan jujur...konpom PSS akan jadi satu badan organisasi paling berhemah dekat SMK Hillcrest...harap korang boleh sahut cabaran ni ok?Oklah...sampai sini je...bye-bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment