21 April 2011

Saye Dah Dapat Salah Satu Impian Saye..!

Assalamualaikum...Hahaha...impian ape yang aku dah capai ni???dapat jodoh ke???bukan la...hahaha...impian itu adalah mendapat lesen P...!

Dah seminggu aku dapat lesen tersebut setelah buat ulangan jalan raye due kali...okla tu...abang-abang ngan kakak aku pun ulang due kali...mmm...

Alhamdulillah sangat-sangat...sekarang ni impian yang belum tercapai lagi tinggal 3 je...iaitu sambung belajar...dapat keje untuk bantu keluarge dan of course la dapat cari calon suami yang terbaik dalam hidup aku...hahaha...harap-harap semua impian aku ni boleh tercapai...Amin...

Mmm...so kepade sesape yang akan menjalani ujian JPJ...satu je aku pesan...yakin pade diri...ujian tu memang la susah...tapi kalau tak de keyakinan dalam diri (macam aku)...sudah semestinye gagal...(cam aku jugak...hahaha)...so good luck untuk korang ok?oklah aku nak blah dulu...bye-bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment