21 April 2011

Tikus Tersebut Mencabar Mindaku!

Assalamualaikum...kenape tajuk entri aku seperti di atas?Haaaa kalau nak tau sebelum Asar tadi abang aku boleh selambe bagi tikus masuk rumah!dah tu die anak jantan tapi penakut tikus...

Aku yang anak dare ni gak yang tolong mak aku tangkap tikus tersebut...tolong jerit je la...hahaha...

Eh tolong gak cari tau...lepas tu jumpe kat bawah almari...aku boleh salah cucuk plak...lari la tikus tu balik...ok dah tu tak jumpe sampai Maghrib...

Time tu tengah tengok cite cine kat 8TV, cite Rosy Business...aku boleh plak nampak die terkedek-kedek keluar dari almari...dah tu aku menjerit la...mak aku boleh tengok je aku menjerit...haha...

Aku tak puas hati so aku cari gak...aku pegang torchlight, mak dengan kakak aku pegang penyapu...aku cari lah...die kat atas kotak bawah almari...mak aku tolak kotak tu, die pun lari lintang-pukang...

Kakak aku pukul kene...tapi die lari...dapat cari lepas tu die lari balik...sampai sekarang tak jumpe...tu yang geram...memang mencabar mindalah...

So harap dapat la jumpe tikus tersebut...oklah tu je nak cite...esok luse tulat jumpe la lagi tulisan aku kat blog ni...ok....bye...Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment