04 April 2011

Tahniah Shaheizy...Terbaik Usop Wilcha..!

Assalamualaikum...

Haha...hai...semenjak due menjak ni asyik bercerite pasal artis je...heeee.....

Ceritanya pasal Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2010 (ABPBH)...Rasenye ramai yang tahu keputusannya...aku kat sini cume nak mengulas Bintang Paling Popular dengan persembahannye sahaje...persembahan?oklah...

Haha...memang dijangke la encik Shaheizy Sam boleh menang...tapi aku target tadi Zizan sebab tak pernah-pernah Bintang Paling Popular orang yang bukan jadi pengacare umumkan...tetiba tadi si Usop Wilcha (Shy8) dengan Abi Hurairah (Johan) yang umumkan...hahaha...sebelum aku nak ulas pasal si Usop ni...aku nak ucapkan congratz pade semue pemenang ABPBH tu tadi...Haaa...ni lagi satu si Usop ni...saje je nak bagi teman terkeluor anak tekak nak tergelak je...gandingan mantap Usop ngan Abi Hurairah memang terbaik la...harap-harap si Usop ni tercalon la ABPBH tahun depan...hahaha...yang tak tahan part die cakap macam ni..."Sape setuju saye bacekan anugerah...sile angkat tangan macam saye... " dengan tangan Usop yang lemah gemalai tu...satu Arena Of Stars angkat tangan macam dalam cite Hantu Kak Limah tu...hahahaha...Anyway...keep it up guys..!aku harap artis-artis ni dapat tunjukkan sikap positif dalam bakat diorang dan dapat bagi kitorang gelak sampai terbongkang macam yang Usop dan geng-geng Hantu Kak Limah buat...hahaha...ok...bye...

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment