07 April 2011

Dari Alliance Bank Konon...Tapi PENIPU..!

Assalamualaikum...Ni nak emo sikit la ni...kisahnye begini...kakak aku dapat call dari dua nombor ni, 03-20344200 dan 03-20344400 kononnye dari Alliance Bank...bile kakak aku google balik nombor tu (no yg kedue tu)...website ni yang kuar...http://www.japantradepages.com/company/lakei-trading-21476.html

Tapi tu bukan website Alliance Bank...ni baru website yang betul..Alliance Bank siap dengan nombor Alliance Bank yang betul...

Jadi apehalnye..?lepas tu aku try call nombor tu...nombor yang pertame tu tak dapat...try nombor yang kedue...dapat...suare perempuan...die cakap macam ni...'Hello, Alliance Bank...' mmmm...aku tak tahu nak cakap ape...lain benor dengan nombor yang ade dalam website Alliance yang sebenar...

Aku rase nak bakor je...hahaha...agaknye yang kuar kat Metro semalam tu (pasal orang muflis kene tipu) berkaitan ngan nombor ni...kalau dapat perempuan ni memang aku lanyak je...

So if korang dapat nombor ni...abaikan je...kalau lagi berani...pakat dengan polis...trace nombor ni...tu je la aku nak cakap hari ni...ok...bye...Assalamualaikum...


8 comments:

  1. Hi, Thanks for blogging about this. I received a few miss calls from this number and I try to call back but no one pick up. So i pun google and i saw yr post. So thanks for blogging about this :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok...no biggies...it's a duty to prevent people from being cheated...so I decide to post this...:D

      Delete
  2. Tu nombor Alliance Bank...Tu bahagian HR..Die call banyak kali aritu..Sbb dapat kerja kat sana..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal tu saya x tau sbb lps google je nombor tu x kuar pun website Alliance Bank, baik HR ataupun cawangan...yg keluar website kat link tu...

      Delete
  3. hi thanks for this! :) i received this call and when i call back it said tiada dalam perkhidmatan. So I googled the number and saw your blog. Tqs again

    ReplyDelete
  4. terima call dari 03-2034 4200. minta mother maiden name, kata dari alliance bank. tp, i x ada account kat alliance bank. mcm mane ekk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn bg ape2 info yg die minta if dari no yg x dikenali..:)

      Delete