18 June 2011

Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan:Ape Ke Hei Nye Wei?

Assalamualaikum...hai...ni lagi teruk dari fanpage anti K-POP ni...apehal banyak GAY kat Malaysia ni siap ade Facebook Persatuan Gay Malaysia Kebangsaan? Korang ni dah tak takut api nerake ke wei?

Aku pun bukannye perfect sangat...semua orang buat salah beb...walaupun aku tak berape pandai bab agame ni...tapi bile ustazah aku ajar agama...aku fokus beb...ustazah aku ajar, mereka yang melakukan zina (termasuk menjadi gay dan lesbian) serta lelaki menyerupai perempuan dan sebaliknya adalah berDOSA BESAR!Tempat mereka di neraka...ni mesti time Form 4 dengan Form 5 bile ustazah ajar diorang tak dengar...

Memang aku paham...bukan senang nak berubah...tapi bende tu semuanye terletak pada hati...dah hati kate taknak berubah jadi JANTAN TULEN...tak jadilah ia...tapi kalau hati tu nak jadi balik kaum ADAM SEJATI...insya-Allah, akan berlaku keajaiban dan Allah akan tolong hamba-Nya yang bertaubat dan berazam untuk berubah...

Bagi aku orang yang buat page ni memang tak ade akal kan?tak takut hukum Allah...lagipun aku malulah bile ade title MALAYSIA tu...dah sah-sah rakyat Malaysia buat...kite taukan yang Malaysia ni negara Islam...so what the hal diorang nak malukan Malaysia...

Janganlah tiru Adam Lambert tu...die tu Kristian...korang tu orang Islam...aku tau mak bapak korang dah didik korang dengan terbaik...tapi otak ngan akal korang agak sewel taknak terime...yang tensionnye...budak 16 tahun pun dah pandai jadi gay...Nauzubillahiminzalik...

Betul la agaknye...kite ni dah di akhir zaman...tolonglah...macam yang aku tulis pasal page anti K-POP tu...bende yang same gak aku nak cakap...BILE ORANG TANYE KORANG ORANG APE...KORANG JANGAN JAWAB KORANG ORANG MALAYSIA...tolong buang perkataan Malaysia kat fanpage korang...Jangankan kate aku tak mengaku korang rakyat Malaysia...Nabi Muhammad pun takkan mengaku korang umatnya tau!Jadi jangan harap nak dapat simpati kat akhirat kelak...!

Kat bawah ni aku copy dari fanpage tersebut...banyak lagi page gay yang aku jumpe...tapi bace yang satu ni pun aku dah nak muntah...jadi pandai-pandai la korang cari yang selebihnye...ok bye...Assalamualaikum...


p/s:Hai...sekarang ni bukannye perempuan tak kawin-kawin lagi sebab tak de calon...tapi sebab
ramai lelaki dah jadi tunggang langgang fitrahnye...aish...!

No comments:

Post a Comment