16 September 2011

Me, Fall In Love?Hahaha...:D

Assalamualaikum...hahaha...perghh....tajuk tak boleh blah kan?hahaha....apasal tetibe aku bagi entri macam ni?sebab aku sedang mengalaminya...(gile kentang aku boleh buat confession macam ni...hahaha...)

Bukan tak pernah aku suke kat orang....but this time, feeling aku lain macam sikit la...(jangan fikir bukan-bukan eh...haha...)...mungkin sebab dulu aku budak sekolah yang konservatif kot....sekarang dah jadi budak kolej...majulah sikit kot...(pergh...ayat...)

Haha...tapi feeling ni bukan la alasan untuk aku MENGGATAL...hahaha...just sharing je beb...lagipun aku bukannye minat kat orang yang bukan-bukan...tapi die ni seorang yang quite baik, adelah ciri-ciri lelaki beriman (cewah...) dan aku dapat info dari kawan-kawan die yang die TAK HISAP ROKOK...haha...

Aku bukannye anti orang hisap rokok...abang-abang aku pun hisap rokok...kawan-kawan aku pun ade yang hisap rokok (lelaki je tau)...cume...if boleh aku nak cari orang yang tak hisap rokok...tapi tak boleh nak cakap sangat sebab kalau dah takdirkan...macam-macam boleh jadi...XD...

Lagi ape ek pasal die...mmm...die tak hensem...tapi die sweeeeeeettttt sangat...bagi aku rupe paras tak penting...janji sedap mate memandang...haha...

TETAPI...sungguh pun begitu...nawaitu utame aku datang kolej takkan aku lupekan...iaitu...KONPOM LA BELAJAR...takkan jual ikan kot...haha...Alhamdulillah...setakat ni...markah exam aku terutame subjek aku yang paling susah tak drop pun...markah pun cantikla walaupun ade subjek yang aku tak dapat lagi...

Aku nak buktikan pade semua yang kalau kite ade rase minat kat seseorang tu takkan ganggu tumpuan kite nak belajar kalau kite pandai jage hati dan nawaitu kite...kan?

So...aku harap si die tu (ehem ehem ehem...), aku harap kau hidup bahagia walau dengan sape pun kau berada (pelik je ayat aku...haha...) dan kau paham isi hati aku (seriously, time tulis ayat ni memang aku tengah nak muntah ni sebab aku bukan jenis yang jiwang...hahaha)...Ok...sekian...
gamsahabnida...Assalamualaikum...
annyeong!

No comments:

Post a Comment