24 October 2011

Thanks for everything, someone...^_^

Assalamualaikum...dah ber"sawang" blog aku ni tak ber updated...hahaha...bukan ape...sibuk sangat la sebelum ni...choi...hahaha...

Why today's title is "Thanks for everything, someone"? sebab aku nak mengucapkan terima kasih pada seseorang...hahahaha....

Pada seseorang yang merasakan post ni aku tujukan untuk die...thanks for everything ya...?I have a "cute" time with you yesterday...hahahaha...;P

Ok...stop sampai situ je...tak boleh cite panjang lebar..hahaha...ok serius balik...sekarang aku dah start study week...minggu depan (31 dec) dah start final exam...ceit...pejam celik pejam celik dah nak abis sem 1...rase cam baru semalam aku check in kat KPTM...hahaha...

Okla...sampai sini je...aku dah tak tau nak tulis ape...sebelum aku merepek macam-macam baik aku stop sini je...hahaha...ok Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment