27 November 2011

Pemilik BMW (hitam) BHT 777...sila ambil perhatian!

"kpd pemilik BMW warne hitam BHT 777, sile berhati-hati ketika membawa kerete ye...dah la kaler kete anda gelap...anda x pasang lampu...nk keluar simpang x bg signal...wat the hey?dah pro sgt ke?aku yg "P" ni pun reti pasang lampu time hujan2...slmt aku sempat brek mengejut & blkg aku x de kete...kemain kau ye...ingat pakai BMW dah besar sgt lah sampai x yah pakai signal?org lain plak yg kene jage kau?mak aku plak bising kat sebelah aku, "pesal tak hon je kete tu?"...aku baik hati sgt kot...malas nak hon2 kete org...=,=" - petikan dari status FB aku...sekian terima kasih...

2 comments:

  1. Saya baru kene dgn pemilik kete ni tadi. 27 Okt 2013. 9.30pm. Memang kurang ajar

    ReplyDelete
    Replies
    1. area mane kene? haritu sy kene kat area tmn seri gombak..

      Delete