14 November 2011

Setengah Hari Berkeliaran Tanpa Hala Tuju...xD

*cerite ini mengisahkan aku dengan kawan-kawan sekelas aku...:D*

Assalamualaikum....
hari ni aku pergi hantar borang MARA kat kolej aku...then tetibe time nak balik tu Farhan aka Paan nak ikut aku dengan Is balik Gombak...pastu Paan pergi la ambik Fawwaz and Mia...terus gi Gombak...

Tapi kat Gombak tak de tempat best...mula-mula kami check in kan mereka kat Masjid Al-Khairiyah...lepas tu kami bawak mereka ke Tasik Metropolitan...sebenarnye nk jumpe Fawwaz sebab lepas ni die dah nak pindah...tapi haram satu gambar die pun tak de...(dah die yg pegang camera...xD)...

Lepas tu pergi plak main badminton kat Sinamex...tapi kat Sinamex tu tak delah gambar...so kat bawah ni adelah serba sedikit gambar-gambarnya...sekian...
Assalamualaikum...annyeong!

Iskandar...:D

Iskandar and Paan...=,=

Mia...^_^

Lalalalala...xD

No comments:

Post a Comment