05 December 2011

Alhamdulillah...Terima Kasih Mak Atas Doa Mak!

Assalamualaikum...

Hari ni bebudak Kolej Poly-tech Mara dah dapat check result...mule-mule CMS (aku tak ingatlah CMS ni ape) aku tak boleh bukak...so aku biarkan aje...

Lepas tu kawan-kawan aku (sekali 3) bertanye pasal result aku dapat berape kat Facebook...aku pun pergi check menggunakan link yang kawan aku bagi...so dengan dup dap dup dapnye terbentang luas la result aku kat screen komputer dan...

ALHAMDULILLAH...
semua A! (tak dapat nak letak result kat CMS sebab tak muat nak masuk kat ruangan blog aku yang kecik)

So aku kire la CGPA aku dan alhamdulillah sekali lagi sebab aku dapat pointer 4.00...

Memang syukur tak terkate la...orang pertama aku bagitau dah conform la mak aku...so tetibe mak aku pun meluahkan kate kate hikmahnye "Kau dapat four flat pertame atas usaha kau sendiri, kedua doa mak yang tak putus-putus..."

Memang touching bile mak aku cakap macam tu...kalau mak aku tak cakap pun aku tau yang mak aku selalu doakan kejayaan aku...mak mane tak nak tengok anak berjaya kan?

Aku post pasal result aku ni bukan nak berlagak atau membangga diri sangat...aku post ni pun sebab nak buktikan orang yang result SPM die hancur pun masih mampu berjaya...sile bace result SPM aku kat sini kalau nak tau la...(SPM aku tak lah hancur mane...tapi bolehla...tak de la cemerlang manepun)

So pade adik-adik SPM 2011 (kalau korang bacelah), tak kire ape pun result SPM korang dapat nanti, terbaik ke...hancur ke...ingat...SPM bukan penamat hidup korang...semua bermule di Institut Pengajian Tinggi (IPT)...

Kepada yang pointer tak berape baik...ade mase lagi korang nak perbaiki...aku pun tak tau le dapat ke tak maintain kan aku punye pointer ni...harap-harap dapat la...So tu je la aku nak sharing hari ni...sekian Assalamualaikum...annyeong!

p/s : tak dapat nak feel hapy-happy dengan result aku sebab tengah demam... : (

2 comments:

  1. Elmi,aku bukan nye paham pun ape ke name singkatan subject yg ko amek uh? Cuba huraikan satu per satu? Haha :-D

    ReplyDelete
  2. yg HPE tu English, yang MPW tu Agame, yang TQM tu Statistics, yang TSE tu OOP I, yg TTS tu Fundemental Of Computer Science...btw sape ni?

    ReplyDelete