07 December 2011

Buat Lagu Jiwa-Jiwa Bersama Encik Idham...xD

Assalamualaikum...

Woowoot...don't worry be happy...Encik Idham tu abang aku yang gile glemer la...ahakz!aku takkan menduakan capital letter I ye...(ceit tetibe keluarkan ayat gedik ni...ahakz!xD)

Al-Kisahnye...aku ade buat satu lirik lagu ni time habis SPM...tapi disebabkan aku tak tau main alat muzik...so agak lame la lirik lagu aku tu terperap jadi jeruk...

Mase pertengahan tahun 2011, time abang aku main gitar...aku pun tanyelah abang aku boleh tak die tolong composekan muzik untuk lirik lagu aku tu...so dah berkurun sangat-sangat, akhirnya 6.12.2011 telah menjadikan lirik lagu aku itu sebagai audio...hahaha...Tajuk die ialah Tiada Selainmu...cewah...

Tapi abang aku pun satu hal la...time aku demam la die suruh nyanyi balik lagu tu...disebabkan aku pikir lepas ni abang aku nak balik Johor...aku ikutkan aje la...kalau tak nanti lagi berkurun la lirik aku tu jadi pekasam je terus...hahaha...

So korang abaikan je la pitching aku tu...buat-buat pekak je...dengar instrumen gitar abang aku tu dengan lirik je...hahaha...xD

Hope korang enjoy ok?Thanks for watching!Sekian, Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment