31 December 2011

Happy New Year 2012...! :D

Assalamualaikum...

Pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun 2012...sekejap lagi 2011 nak ucapkan bye bye pada kita...ramai yang dah buat azam macam2 nak buat itulah buat inilah...

Tapi terpikir tak...adakah azam kita untuk tahun ni dah terlaksana?hahaha...Azam tahun baru Hijrah aku pun tak terlaksana lagi...tapi at least azam tahun 2011 aku dah berjaya aku tunaikan iaitu sambung belajar dan dapat good result...

Azam aku tahun 2012? Macam biasalah...aku nak dapat result yang terbaik...menjadi insan yang lebih solehah...dan ade satu lagi tambahan...dapat pertahankan relationship aku sampai ke
ikatan yang sah! hahaha...boleh tak azam macam tu? xD

So aku harapkan semua manusia di dunie ini akan menjadi insan yang terbaik pada tahun 2012 dan tahun2 seterusnye...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment