28 December 2011

My Mr Capital Letter I...xD

Assalamualaikum...

Sempena blog aku bertukar wajah...aku nak cerite pasal mamat comel ni...finally the secret is reveal...(secret ke ? haha !)

I call him as Mr Capital Letter I... sebab suka hati aku la nak panggil die ape pun kan? hahaha...

Ok... nama penuh die seperti dalam IC adalah dirahsiakan..hahaha... nama die Iskandar... ok sedikit sebanyak cerite mamat ni : die jiran satu taman dengan aku, satu sekolah dengan aku, satu kolej dengan aku dan satu kelas dengan aku...

Aku rapat dengan die dekat Facebook...tapi kat kelas kitorang macam stranger...jadi itu yang membuatkan aku pelik...

Lagi ape ye? Die sangat terer sangat dalam subjek yang kitorang ambik...die selalu tolong aku mane-mane yang aku tak faham...

Die ni pun quite kelakar la... die suke buat lawak dengan aku sampai aku tergelak...kadang-kadang tengok muke die pun dah buat aku tergelak...hahaha...

Die selalu ingatkan bende-bende yang baik kat aku...contoh suruh tidur awal ke...suruh belajar ke...

Btw...aku rase happy sangat dengan die...walaupun aku sering ditigakan dengan DOTA dan raket kesayangan die tu...aku tak kisah pun...hahaha... xD

Yang penting he is My Mr Capital Letter I....xD

Ok, sekian Assalamualaikum...annyeong!

p/s: sori aku post bende ni sebab aku tengok orang lain post....macam best je...aku jeles....jadi aku pun ikut postkan bende-bende cenggini...statement tak boleh blah! xD

No comments:

Post a Comment