21 December 2011

Kisah Misteri Di Dapur

Assalamualaikum...

Ok asyik cerite seram je aku bagikan...kali ni aku nak bagi kisah misteri pulak...hahaha...

Time tu malam 1 Ramadhan tahun ni...so dah conform la Iblis dan Syaitan kene rantai time tu....tapi nak dijadikan cerite la...

Aku memang jenis tak tido awal...kadang2 membawak ke 5 pagi baru aku tido....bukan tak nak tido awal...tapi memang tak boleh....insomnia kot...hahaha...

Malam tu macam biase la...dekat pukul 2.00 pagi aku tengah melakukan aktiviti internet aku...time tu memang aku sorang2 kat bawah...famili aku semua dah membuta kat atas...ye lah.....nak bangun sahur la katekan...tengah seronok2 mengadap laptop...

Terdengar bunyi cawan berlaga! Macam ade orang nak amik cawan dan minum...time tu dapur memang tak dibukak lampu...cume lampu kat ruang tamu je bukak...aku pun intai la kat dapur tu (berlagak berani pulak...hahaha)...tak ade siape pun...then aku sambung je la ngadap laptop...

Cawan tu berlaga kali kedua! Time tu aku apelagi, amik earphone, pasang kat laptop, dengar lagu kuat2 sambil buat bodoh...hahaha...memang ngeri kot...

Nak kate makhluk2 halus yang jahat, semua dah kene rantai...jadi ape yang membelengu aku malam tu...entah lah...wallahu'allam...Tapi walaupun macam2 kes misteri aku dah lalui...aku masih tak boleh lagi tido awal...hahaha...

Ok tu je aku nak cerita...sekian, Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment