15 January 2012

Corat-Coret @ Kenduri Kahwin Abang Mr Capital Letter I...xD

Assalamualaikum...

Hari ni aku sangat penat...penat bukan ape...penat tangkap gambar kat kenduri kahwin abang Iskandar iaitu Abang Riswandi....

Tapi memang best la hari ni sebab best la...hahaha...best bile kehadiran diterima...memang lawak gile famili Is...kebetulan plak semalam aku dah jumpe famili die, then tolong famili die buat potong-memotong barang2 masak...lepas tu layan sedare die berborak pasal politik la, artis la...so hari ni aku macam tak kekok la nak bergaul dengan famili Is (bakal famili in law la katekan...hahahaha...xD) Insya-Allah...xD

Tapi yang paling tak tahan bile kakak Is mintak tolong aku tangkap gambar, die jerit kuat2 panggil aku macam ni, "Awek Iskandar, tangkap gambar kitorang!" macam tu la lebih kurang...tipu la kalau aku kate tak rase blushing tapi oleh kerana aku ni muke tak de feeling...so aku buat bodoh je la dengan blushing aku tu and terus gi tangkap gambar diorang...hahaha...

Ape-apehal pun...aku rase happy dengan keluarga Is...aku tak rase kekok pun...macam dah lame kenal...hahaha...so kat bawah ni ade la serba sedikit gambarnye (gambar yang lain ade kat Facebook)...so layan je la...sekian Assalamualaikum...annyeong!

Ni la pengantinnye...Abang Riswandi and Kak Siti Mariam...

Kek kahwin yang sangat cantik... :D

Is dengan kakaknye, Kak Rica...kakaknye dah posing cun tapi adiknye..?mmmm...xD

Famili Is yang sangat sporting... :D

Erk...dua-dua suke buat muke...lalalala...xD

2 comments:

  1. untugler dye..hihih..amacam jumpa mak mentua?? suke?? seronok??heheh :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmm...untung ke?bolehlah...haruslah suke...nak2 nye bile kene peluk n cium with mak mertua kesayangan...wakakak...xD

      Delete