13 January 2012

Kisah Kami Berempat Sahaja...Hahahaha...xD

Assalamualaikum...

Hari ni aku nak cerite sikitlah pasal Geng Ting Tong aku...hahaha...semuanye ade 4 orang termasuk aku...walau bagaimanapun kitorang jarang dapat peluang nak keluar berempat...kitorang selalunye lepak ngan budak Section 14 yang dulu...

Eh lupe pulak nak perkenalkan Geng Ting Tong ni...mereka terdiri daripada my Mr Capital Letter I, Encik Iskandar yang comel (ahakz), Encik Farhan a.k.a Paan dan Cik Laily yang kadang2 aku suke panggil die Lily...hahaha...

Diorang dulu satu kelas ngan aku mase Sem 1...tapi sekarang ni same kelas dengan Mr Capital Letter I je... :(

Tapi itu tak menghalang hubungan rapat kitorang... so hari Selase hari tu and hari ni dapatlah kami keluar berempat tanpa ditemani oleh kawan2 Section 14 yang lain...tapi aku nak cerite pasal hari ini punye cerite je...

Kebetulan hari ni ade amik baucer buku RM200 tu...dan kebetulan jugak Laily tak de kelas, Paan start kelas pukul 3 dan aku and Is, kelas cancel...so kitorang cepat2 pegi amik baucer tu...nasib baik tak ramai kat barisan course kitorang...

Jadi al-kisahnya, lepas habis amik baucer, kitorang "dating berempat" kat Gerai Ibu tepi KPTM...hahaha...lepas makan, Paan ajak Is sembahyang Jumaat kat situ je...tapi oleh kerana Is nak balik Gombak cepat and nak sembahyang kat Gombak je...kitorang pun terpisah jua...hahaha...

Itulah cerite aku nak memenuhkan blog aku ni...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment