23 January 2012

♥Love To Spent Time With You Today♥ xD

Assalamualaikum...

Hari ni dan esok cuti Chinese New Year...tak de pegi manepun...tadi tengah hari kawan aku, Shaz datang mintak tolong buat coding...lepas tu kawan baik aku, Amier Faudzi ajak pegi "open house" die...tapi tak dapat datang la sebab aku ade hal lain pulak...

Hal ape? hahaha..."jogging" dengan Mr Capital Letter I le...hahaha...tapi masalahnye bukannye jadi jogging pun sebab die tak pakai kasut sukan pulak...jadi takpelah borak-borak kosong je la...

Hahaha...macam-macam la aku borak dengan Is...dari zaman tadika sampai la ke zaman kolej jadi isi kandungan cerita...tapi memang nak tergelak la bile hari ni aku baru tau yang aku pernah satu tadika dengan die dulu...haha...rupenye jodoh aku dengan die ni memang dah start dari zaman tadika lagi rupenye...bhahahahahaha! *perasan*

Time saje je jalan-jalan pusing tasik...Is boleh pulak nak tergelincir...!hahaha...selamat tak jatuh...tapi comel je aku tengok time die hampir nak terjatuh tu...hahaha...

Asyik leka je borak...boleh pulak terlangsung ke 7.05 ptg...hahaha...walaupun cume 50 minit je spent time dengan die...tapi rase bermakne jugak la...memang la kitorang satu kolej + satu kelas, tapi tak boleh nak berborak sangat ngan Is...sebab kelas pack sangat...ade time nak borak pun time makan je...so bile cuti-cuti ni la dapat spent time betul-betul...bak kate kakak aku...untunglah rumah dekat...hahaha...

So thank you for today, Is♥...walaupun cume borak-borak kosong, kat Taman Tasik Seri Gombak je pun, tapi ia cukup buat aku gembira...rasenye lebih bermakne daripada lepak kat Times Square then bergaduh depan orang ramai (macam yang pernah aku nampak kat Times Square, haha!)

So cukuplah aku tulis buat hari ni...harap kegembiraan ini tidak akan hilang...sekian, Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment