24 January 2012

Pabila Jari Menari Di Keyboard : Forever Alone!

Assalamualaikum...

Why aku forever alone ni? Haip, bukan putus kasih or kekurangan kasih sayang ye? Cuma untuk 2 malam ni (Rabu and Khamis), aku akan forever alone di rumah apabila mak ngan abang aku ikut kakak aku pergi Perak atas urusan kerja...

Aku nak ikut...tapi apakan daya...kelas berderet! Kebetulan hari Khamis ni kelas aku satu je, habis pun pukul 10 pagi...so bayangkanlah betapa banyaknye mase yang aku perlu habiskan menjadi seorang forever alone lepas kelas!

Jadi aku plan nak main tangkap-tangkap gambar kat Times Square or KLCC... haip bukan aku seorang je...aku ajak la kawan-kawan aku macam Paan, Laily dan Dila...dan conform la aku nak ajak ♥Mr Capital Letter I♥ aku...bhahahahaha....!

Jadi memang terpakselah aku jadi forever alone untuk 2 hari kalau plan aku ni tak menjadi! Sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment