09 January 2012

Permulaan Sem 2, Suka-Duka Dengan Member Lama Dan Baru...

Assalamualaikum...

First day kelas kat Sec 14 a.k.a. 2.4, so far so good la...sebab dapat jumpe member lame walaupun lelaki...apedehal....Mr Capital Letter I ade...so aku tak lah rase kekok ngan diorang...

Selamat jugak la jiran aku, Shazlin pun satu kelas...so rase tak down la sangat...so yang lain semua baru....termasuk la budak perempuan...

Tapi diorang agak "dingin" jugak la bile aku tegur ngan diorang...entah diorang malu, segan ngan aku or memang sombong...wallahu'allam...aku harap tak sombong lah...

Aku tengah pening kalau nak cari kawan untuk buat assignment berkumpulan...boleh je kan kalau aku nak satu group dengan my Mr Capital Letter I kan?hahaha...

Ok tu je la cerite suke-duke aku hari ni... ade satu ayat aku nak bagi :

"Cabaran silih berganti...walaupun berjumpa dengan mereka yang tidak kenal erti persahabatan...teruskan jua perjuangan kita yang satu itu...jangan pernah berubah nawaitu walau sedetik...cabaran pasti ada...jika dapat mengharungi api kepayahan...pasti cahaya kejayaan menanti di hujung..."

Sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment