13 March 2012

A Nice Day With.... :D

Assalamualaikum...

Mmmm...a nice day with siape ni? hahaha...dah tentu-mentu la Mr Capital Letter I...hahaha...semalam keluar dengan die...temankan die beli barang komputer die @ Low Yat...

Mmmm...yang paling sweeeeeeeeeeeettttt sangat...die berani tepon mak aku mintak kebenaran nak keluar dengan aku...nombor mak aku ye..? hahaha...! Korang ade? xD

Elok la kalau die dah tunjukkan sikap macam tu kan? so mak aku dah ade first impression kat die...first impression kan penting untuk mengenali seseorang dengan lebih dekat? huhu...

So teruskan usaha sebegitu lagi ye Mr Capital Letter I...??? harap hubungan kita akan berkekalan dan direstui (dah ayat jiwang pulokkkkkkk...hahaha! =,= )

So sebelum keluar lagi ayat jiwang aku baik aku blah...hahah...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment