25 February 2012

It's Gonna Kill Me! -_-

Assalamualaikum...

Mmmm...sorilah blog...kau dah jadi tempat aku meluahkan masalah... mmm what the hell that gonna kill me?

It's coding! haha...pening kot ngan menatang ni... aku gune Blue J untuk mengekspresikan coding2 aku ni...kat bawah ni la rupa Blue J tu...

gile serabut aku susun coding aku...=,=

Kalau dapat run coding tu memang happy la...tapi kalau tak dapat...mahu aku menjerit satu Gombak...hahaha...pernah gak ar aku sampai termenangis buat coding...hihihi...

Aku tau setiap course pasti ade part yang sangat susah...dan ni la bahagian untuk aku...hope aku mampu carry course aku ni sampai la aku graduate lagi 2 tahun dan dapat praktikkan semuanye bile aku keje nanti... ok Assalamualaikum...annyeong!

2 comments:

  1. asal ko mcm tension aku tak tension pon

    ReplyDelete
  2. erk faris...aku mmg tgh tension buat bende alah ni...bukan dah mcm pun... =.=

    ReplyDelete