23 March 2012

Terbaik! Kereta Curi Bernombor Plat Motor di Tepi Rumah Aku!

Assalamualaikum...

Dah jadi blog jenayah pulak blog aku ni...ok kisah die begini...ade satu kereta Waja ni...dah seminggu lebih kat lorong tepi rumah aku ni....

Ingatkan kereta orang sini-sini la...bile aku ngan famili aku pegi check, tingkap terbukak, pintu tak rapat..lepas tu sit belakang dengan radio hilang...memang kes pecah kereta la kitorang rase...


So tadi, ade kereta polis meronda...(ni mak ngan kakak aku cerite sebab time tu aku tak ade)...diorang pun check la kereta tu...rupanya tu kereta curi sebab nombor plat tu nombor plat motor...then nombor road tax tak same dengan nombor dekat enjin...!

Sudah...bahan jenayah kat tepi rumah aku...jangan lah jadi macam tu kat kereta yang aku bawak sekarang ni...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment