18 March 2012

My Soul Therapy : My Nayauuuuu...xD

Assalamualaikum...

Ho yeay...esok dah start kelas lepas cuti seminggu (ho yeay la sangat kan?) Ok sepanjang aku cuti ni...memang aku memerlukan soul therapy lepas exam...ye la...bertungkus-lumus study sampai tak cukup tidur...

Kalau sesetengah perempuan menganggap soul therapy untuk mereka adalah shopping...tapi bagi aku, selain solat, soul therapy aku adalah kucing-kucing kesayangan aku..!

Dulu kucing aku banyak...beranak-pinak...tapi banyak yang mati kecik, so tinggal la tujuh (yang tiga ekor lagi, Bubu, Inggam and Pok entah mane merayau...)

Ni la "anak-anak" aku... ^o^ :

Mok yang buat aku geram...

Gebu yang gedik-gedik manja...
Bunge @ Ngenge yang suke duduk atas riba...
Acik @ Buncit yang suke gigit tangan aku...=,=
Tengok telatah mereka pun dah boleh buat aku tenang...it's more worth than walk around @ Times Square/Pavilion and waste money+time, right?

Si Acik and Gebu ni suke bergurau...
Gebu yang terlantar kepenatan...
Aku harap mereka dapat bersama aku dalam tempoh yang panjang...mereka la salah satu pembakar semangat aku...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment