22 May 2012

7 Months xD

Assalamualaikum...

Ok hari ni tajuk agak mengejutkan di situ...7 months for what...haip not that ok! hahaha...

Alhamdulillah...hari ni(22 hb) genap 7 bulan saye dengan Encik I saye...kalaulah die ingat 7 bulan lalu ape yang aku cakap kat die sampai die cakap yes....hahaha...kalau die tak ingat....mmmm takpe...tengok facebook...haha!

Btw sebenarnye bukan itu aku nak cakap...aku cume pelik sebab sesetengah orang ade tafsiran mengenai lamenye sesuatu perhubungan itu...

Sebab...hari tu kawan aku Vicknesh tanye aku dah berape lame dengan Encik I, aku cakap la 7 bulan...then die cakap lame tuuu...tetapi bagi kawan aku Arikal...7 bulan tu adelah tempoh yang baru lagi...mmm aku pun pelik...

Itulah manusia...Tuhan dah ciptakan umatNya mempunyai pelbagai pendapat...dan kadang-kadang akan bercanggah...tapi semuanye terletak pada akal kita, bagaimana kita nak selesaikan segala percanggahan pendapat itu...jadi kita kena ade sikap toleransi sesama sendiri...

Jangan jadi macam sesetengah pihak, apabila pendapatnya tidak diterima, mulalah nak buat rusuhan...cube duduk berbincang elok-elok? kan bagus? tak de harta benda yang rosak...macam yang berlaku baru-baru ni...

Hahaha...dah melalut aku pulak...tapi aku sebenarnye ade bagi nasihat sikitkan? so terpulanglah pada anda untuk menafsirkannye...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment