22 May 2012

Good Bye Semester 2, CC101!

Assalamualaikum...


Alhamdulillah...tamatlah sudah Semester 2 aku untuk sesi Januari 2012, Diploma Sains Komputer...banyak suke-duke yang aku lalui di sem 2 ni...

Terpisah dengan kawan-kawan dari sem 1...dapat kawan baru...dapat lecturer baru...dapat belajar subjek baru...ha kelas dengan pakwe masih yang lame lagi eh? xD

Mule-mule memang aku kekok gile ar kat Semester 2 ni...yelah kawan-kawan sem 1 ramai yang pindah kelas lain...yang kekal dengan aku kat Section 14 pun berape kerat je...tu pun semua lelaki...selamatlah aku boleh ngam dengan diorang...

Tapi aku still berkawan dengan kawan-kawan yang baru...and makin lame makin rapat...tapi bile dah rapat, sem 2 pulak habis...hahaha...

So aku harap next sem akan dapat together balik dengan kawan-kawan lame, and masih dengan kawan-kawan sem 2 dan yang paling penting, same kelas dengan Encik I!

Kepade lecturer-lecturer Sem 2, terime kasih kerana mengajar kami! Sekian...Assalamualaikum...annyeong!

2 comments:

  1. we will miss u..tp x pat lar laily nk sekelas ngan Elmi lg..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala....jgnlah ckp mcm tu...insya-Allah ade rezeki kite same kelas blk...:)

      Delete