08 February 2011

Fenomena Afiq Hakim B Ahmad...

POSITIF ATAU NEGATIF???

Assalamualaikum...

Dalam sehari sampai 3 kali aku updated blog...yang 'ni bukan nye ape...saje nak post bende ni...tadi mase tengah on Facebook...aku tengok kat bahagian permintaan...banyak permintaan menanda gambar sampai 80..!

Ceritenye...banyak betul permintaan gambar 'kat gambar Afiq Hakim B Ahmad atau lebih dikenali sebagai Akim AF7...

Aku post gambar Akim dari video "INILAH CINTA" 'kat Gambar Dinding Facebook aku...gambar 'tu die tengah peluk teddy bear...story nye mase aku tengok video 'tu aku pause sekejap...bile aku nak play balik aku tengok bahagian yang aku pause 'tu macam comel je...tu yang aku save and publish 'kat Facebook aku...haha...

Bawah ni gambar die...siap dengan name-name peminat Akim (sebahagiannye bukan nye kawan aku 'kat Facebook..) yang di tagged kat situ...

Ramai yang menjadikan artis sebagai idola...tidak salah...contohi ape yang baik pada mereka dan jauhi diri daripada perangai buruk mereka (jike ade)...

Ok itu saje aku nak cerita...harap tak ade sesiape yang terase...ok???yang baik dijadikan teladan...yang buruk dijadikan sempadan...Assalamualaikum...
bye-bye...

No comments:

Post a Comment