28 October 2011

Jawapan paling best aku boleh bagi...:D

Assalamualaikum...aku baru je masuk blog Wanita Melayu Seksa....seronok gak bace...sekaligus bagi keinsafan kat aku...

Yang aku tak boleh blah posting diorang bab jawapan perempuan tidak mahu menutup aurat seolah-olah menyalahkan lelaki yang tak reti jage nafsu...hahaha....aku ade jawapan terbaik untuk jawapan perempuan macam tu....nak tau ape?

Habis tu...kalau duduk kat kawasan berhutan, takkan nak bukak pintu lebar-lebar dan pesan pade segala harimau, ular dan gajah, "Eh, kamu semua jangan masuk rumah aku ye...?" sedangkan kite tahu binatang liar mane dengar cakap dan tak berakal....so kite yang berakal ni la yang kene tutup pintu rumah dan berhati-hati...begitu juge soal aurat wanita...dalam banyak-banyak senjata, hanya nafsulah senjata yang paling berkuasa yang boleh menundukkan lelaki...kadang-kadang wanita bertudung litup pun jadi mangsa kerakusan lelaki...inikan pula kalau perempuan yang "open-open" ni....jadi sebagai wanita kita yang kene jage aurat kite sebab tiada jaminan yang lelaki boleh jage nafsu mereka....ok?

Kalau jawapan macam ni pun tak memberi kesan kepada wanita-wanita open-minded sangat-sangat di luar sana tu...cume satu je la aku boleh cakap...LU PIKIR LA SENDIRI...!Sekian, Assalamualaikum...annyeong...!

No comments:

Post a Comment