20 December 2011

Kisah Seram Di Pangkor

Assalamualaikum...

Malam ni memang aku nak bagi kisah seram sikit. Misteri dan seram.

Tadi aku bukak akaun Photobucket aku...dah lame aku tak jengah....aku delete la gambar-gambar yang aku tak nak tu....so tetibe aku terperasan satu gambar yang aku tak ingat bila aku upload...

Dah lame aku perhatikan gambar tu, baru aku teringat...kakak aku yang bagi gambar tu kat aku...Ni cite die pasal gambar tu...

Time tu die pergi lawatan sambil belajar universiti die tahun 2006 ke Pulau Pangkor...time tu dah malam, diorang tengah buat aktiviti bebas la...

Kakak aku ngan geng die nak tangkap gambar...berlatar belakangkan laut...kawan2 die yang kat belakang tu, posisi diorang semua kat gigi laut tu...so bila cameraman snap pic tu, diorang tak check balik sampai la kakak aku bukak kat laptop gambar tu...

Terkejut kakak aku bila tetibe die tengok ade satu lembaga berlalu dekat belakang gambar tu!Kakak aku pun bagitau la kawan2 die yang ade time tu...die upload gambar tu kat Facebook bagi kawan2 die tengok...memang diorang terkejut la...

Sebab diorang pasti memang tak ade siape pun lalu kat belakang time tu...apatah lagi siapa yang nak berjalan kaki terendam dalam air laut malam-malam buta?Kawan2 kakak aku memang rapat gile kat gigi laut time nak tangkap gambar tu...lagipun takkan cameraman main snap je gambar kalau nampak orang lalu kat belakang?

(klik gambar untuk melihat dengan lebih jelas)

Kat atas ni gambar die...tak ade edit ape pun...cume edit bagi gambar tu besar je...korang nilaikan la sendiri ye...wallahu'allam...Sekian, Assalamualaikum...annyeong!

p/s : time aku tulis entri ni memang rase seram sejuk ...dah la malam...dalam gelap pulak tu aku post entri ni...berani mati aku... =.=
dan jangan tangkap gambar malam2 dekat pantai!

No comments:

Post a Comment