13 December 2011

Mistery of 2.00 a.m.

Assalamualaikum...

Ok...tajuk hari ni agak seram...sebab aku mengalaminye sewaktu online sorang-sorang lebih kurang pukul 2.00 pagi...time tu family aku sume dah tido...

Time tu aku tengah pasang lagu....LAGU je ok?aku pasang gune Windows Media Player kat laptop...lepas tu aku terase nak buang air, aku pausekan kejap la lagu tu...In the same time, aku tengah bukak folder yang mengandungi gambar SAHAJA...

Aku memang ingat sebelum aku blah pegi tandas...aku dah pause kan lagu yang aku pasang and aku tak klik apa-apa folder pun selain folder gambar...

Bila aku balik kat laptop aku...aku tengok ade satu video terpasang dekat laptop aku...nak kate ade orang pasangkan...memang tak la sebab famili aku dah tido pengsan...

Yang mengejutkan sangat-sangat adalah, video yang terpasang tu adalah video ARWAH ABANG aku tengah menyanyi time kitorang bercuti kat Langkawi!aku pun tengok la kat skrin laptop aku tu kot-kot aku terklik video tu tapi masalahnye aku tak bukak folder video!

Aku tengok kat folder yang aku bukak tu, semuanye gambar...then aku tengok kat playlist Media Player tu....tak ade langsung name video tu!Kat desktop pun aku tak letak video tu...

Yang lebih mengherankan dan menggerunkan...aku TAK DE COPY VIDEO TU!yang ade copy video tu cume abang aku je...die letak kat laptop die....dan sekarang abang aku ade kat Johor...bermakne...aku memang tak ade video tu kat laptop aku (kalau ade aku dah postkan sekali dengan entri ni)...memang agak seram jugak di situ...

Lepas tu baru aku teringat...aku ade bukak folder gambar arwah abang aku sebelum tu...mungkin sebab aku rase rindu dengan arwah...Allah tunjukkan keajaiban untuk aku supaye aku dapat lepaskan rindu aku....atau mungkin jugak permainan Syaitan yang dah berjanji untuk menyesatkan umat Islam?...Wallah hu 'alam...

Korang nak percaya atau tidak, itu semua hak korang...aku hanya menceritakan hal sebenar aje...

Semoga roh arwah Bang Am ditempatkan dalam kalangan orang beriman...Al-Fatihah...

Sekian, Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment