31 January 2012

Alhamdulillah, Masuk Jugak Duit MARA...Settle Masalah! xD

Assalamualaikum...

Haish...udoh berjanggut neman nunggunye...baghu la masuk duit teman ni ha...(terspeaking Perak plak...ahakz !) Bukan ape nak duit MARA aku ni masuk...aku nak bayar hutang...hutang laptop dengan kakak aku, hutang dengan abang-abang aku dan yang paling penting hutang dengan mak aku...


Budak course lain kat kolej aku dah dapat 2 minggu lepas...tinggal budak course aku (Sains Konputer) dengan Business IT je yang baru dapat semalam...so hari ni duit aku dah clear...fuhhhh lega dada....

So selebihnye jadi duit belanje aku sehari-harilah...niat di hati memang nak beli itu, beli ini...tapi takpelah...jangan membazair...hahaha...beli yang mane perlu je...so lepas ni tak delah menyusahkan family aku...

Sampai sini jelah kau cerite...sekian Assalamualaikum....annyeong!

No comments:

Post a Comment