28 January 2012

♥ Kisah Aku Dan Dia ♥ :D

Assalamualaikum...


Kisah aku dan dia...:D
Aku minat bola sepak, dia minat badminton...Aku suka memancing, dia tak minat memancing...Aku tak suka makanan pedas, dia teramat suka makanan pedas...Aku suka berblogging, dia suka berDOTA...Aku seorang yang kelam-kabut, dia seorang yang cool...Aku paling tak suka lipas, dia takutkan aku dengan lipas...Aku minat Kim Possible, dia minat CatDog...Aku suka mee rebus, dia suka spaghetti...

Walau banyak perbezaan...kami tetap ada persamaan...

Kami ada enam orang adik-beradik...Ibu kami suka menjahit baju...Kami suka jogging...Kami duduk satu taman perumahan yang sama, satu tadika yang sama, satu sekolah yang sama, satu kolej yang sama dan satu kelas yang sama...Kami suka sama suka...wakakak! xD

Sungguhpun perbezaan kami lebih banyak dari persamaan, tapi aku tak kisah pun...bukan ke lebih seronok kalau terdapat perbezaan antara kedua-duanya? Kalau asyik nak sama je, kan bosan? Tapi yang paling best, bila aku merajuk dia pujuk, bila dia merajuk aku pulak yang pujuk...hahaha...(dia lagi kuat touching dari aku...hahaha!)
Aku harap hubungan kami akan kekal sampai bila-bila dan direstui semua pihak...sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment