08 February 2012

Happy Birthday to My Blog..and Also to the Owner...Hee...xD

Assalamualaikum...

Wah dah setahun rupanya blog aku ni...pejam celik je...aku "lahirkan" blog ni pada 8 Februari 2011...yang lagi best, blog aku kongsi birthday yang same dengan aku...hahaha...

Al-Kisahnya...beberapa hari sebelum birthday aku...aku dapat duit MARA..so kebetulan abang aku dari Johor pun balik...so aku belanja la famili aku makan Domino's Pizza...kirenye macam birthday party kecil-kecilan la...hahaha...

pelahap sungguh abang aku ni... =,=

So nak dekat pukul 12.00 tgh/mlm 7 Februari kakak aku la orang pertame wish aku...(sewel je wish aku cepat sangat...haha..) lepas tu dah masuk pukul 12 tu...aku dapat call...hahaha...sape lagi yang call, Mr Capital Letter I aku le...haha...die wish birthday kat aku...hahaha...seronoknye bile orang yang kite sayang wish kite birthday kan? hahaha....

aha...with Mr Capital Letter I... :P

Lepas tu anak-anak sedare aku plak buat video call...lebih kurang macam ni la diorang nyanyi lagu happy birthday kat aku..."Pi besday to u...pi besday to u...pi besday to makcu...epi be..day to u..." hahaha...dengan pelat-pelat diorang tu...masing2 baru umo 3 tahun and setahun lebih...haha...

So lepas tu bnyk la kiriman kat wall Facebook aku wish besday...haha...dekat phone lagi...yang Is aku yang tersayang lagilah...sampai ke 2 pagi die mesej aku...hahaha...memang terharulah bile ramai yang wish...kirenye diorang ingat lagi la birthday aku (walaupun tengok birthday reminder kat facebook...hahaha...)...kat kelas aku hari ni lagi la...aku masuk2 je balik dari beli makanan, diorang boleh bantai nyanyi lagu happy birthday kuat2...hahaha...

Sungguh banyak pun wish birthday yang aku dapat...takkan same dengan wish birthday yang aku selalu dapat dari arwah abah and arwah abang aku...nak buat macam mane...dah 4 tahun aku tak dapat wish dari arwah abang aku and 3 tahun dari arwah abah aku... :'(
takpelah...semoga roh mereka dicucuri rahmat...

Dah2...aku tak nak bersedih di hari tua ku...wahahaha...btw...hepi birthday blog...and hepi birthday untuk diriku yang sudah tua ni...haha...sekian Assalamualaikum...annyeong!

2 comments:

  1. senang citer...ingt kau diva?hahaha

    ReplyDelete
  2. ahaha...bukan ingat diva...dah diorang yg layan mcm diva...hahha...

    ReplyDelete