19 February 2012

Skype :D

Assalamualaikum...

Lame bebenor tak hapdet blog ni...so kali ni aku nak menceritakan sedikit mengenai Skype... Skype ni macam FB la tapi cume boleh gune untuk buat video call, call nombor (kalau ade Skype punye kredit) dan instant messaging...


Selalu aku gune Skype untuk buat video call ngan abang aku...sebab mak aku nak cakap ngan cucu-cucu die tu...hahahaha...

Bagi aku Skype ni tak de function untuk aku, cume berfungsi untuk mak aku...sehinggalah...

Aku gune Skype buat video call dengan Mr Capital Letter I! hahahaha....

First time aku buat video call dengan die hari Jumaat lepas...die lah sibuk nak buat video call...hahahaha (rindulah tu :P)

So barulah aku jumpe ape yang interesting nye Skype ni....hahaha...tu je nak cerite... hahaha... Sekian Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment