17 March 2012

Juara Raja Lawak 6 : Shiro (Ho Yeay!)

Assalamualaikum...

Hahaha...suka hatiku bila Shiro dinobatkan sebagai juara Raja Lawak 6...abang aku sampai call la dari Johor semata-mata nak bagitau "Dah kate dah Shiro menang!" hahaha...

Agak terlewat jugak aku rase aku post bende ni sebab semalam aku malas nak bukak blogger...hahaha...by the way, Shiro yang dianggotai oleh Shahrol Azizie Bin Azmi (Shahrol) dan Mohd Hanaffi Bin Razak (Ajak) memang menarik perhatian aku sejak first episod Raja Lawak 6 lagi...

Nak nak nye yang Shahrol tu macam Jep Sepah...hahaha...dari muke, lawak dengan suare dah ade iras...macam kembar...dua-dua pun asal Johor...by the way kumpulan Shiro ni memang lawak yang adoiiii...hidup YB!!!!

Juara : Shiro

Naib Juara : Zero

Tempat Ketiga : Cuit

Tempat Keempat : 2yol

No comments:

Post a Comment