15 May 2012

Cara-cara Untuk Menambahkan Notification FB Secara Mendadak! :D

Assalamualaikum...

Hew hew...dah lame tak updated blog...ni updated pun sebab gap exam aku ade seminggu before last paper...lame benor nak nunggunye...takpe...dapat study lebih...hihihi...

Btw...aku nak jugaklah updated blog aku ni...takkan nak biarkan bersawang kan? hahaha...

Entri aku kali ni ialah cara-cara nak meningkatkan notification kat Facebook...yelah selalu kalau bukak Facebook, mesti boring kalau notification sikit...ha ni la cara-caranye nak buat notification jadi banyak...

First step :

Masukla mane-mane FB kawan anda...



Second step :

Pergi dekat button Friend/Rakan dekat belah kanan atas kat FB kawan anda...kemudian tukarkan Friend/Rakan tu kepada Close Friend/Rakan Karib...Buat macam tu kat sebahagian kawan yang anda betul-betul kenal...kalau semua lagi bagus...



Third step :

Lepas tu tutup FB anda...bukak balik FB anda tu keesokan harinye...kemudian anda akan dapat beratus-ratus notifications...


 Tau tak sebab ape? sebab itu adalah notifications status atau pos daripada kawan-kawan anda dan diberitahu kepada anda melalui notifications apabila anda letak kawan-kawan anda dalam kategori Close Friend/Rakan Karib...so secara automatiknye anda akan dapat banyak notifications...kan kan kan? HAHAHAHAHAHAHAHA!

Selamat Mencube!

p/s : Maaf le entri kali ni agak bengong sikit...ni lah salah satu care aku release kan tension sebab exam...hahaha....tapi cara-cara ni agak berkesan jugak buat mereka yang GILA NOTIFICATIONS...hahahaha....!

No comments:

Post a Comment