23 June 2012

28.6.12 - The Day : KPTMKL...Wait For Me!

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar...dah sebulan lebih aku bercuti. Jadi, 28.6.12 'ni aku akan mendaftarkan diri semula di Kolej Poly-Tech Mara KL (KPTMKL) untuk Semester 3 untuk Diploma in Computer Science. Dan kelas akan bermula pada 2.7.12 (eh, ni birthday kakak ipar aku...haha!).

Seperti biasa masa cuti 'ni lah kami semua dapat tahu pasal 'result'. Huuuu...result aku, pointer 'drop'. :'(
Semester 1 yang lepas aku dapat rumah flat (haha) dan Semester 2 'ni agak jatuh jugklah pointer. Dapat 3.7 'je. 
:'(
Tapi, Alhamdulillah sebab masih dalam Anugerah Dekan dan yang paling penting, 'result' aku tak jauh beza dengan Encik I (yang paling penting, aku lebih 0.01, haha!). Jadi, tentu-mentulah kami akan sama kelas lagi nanti. WEEEEEEEEE! (seriously aku cakap, aku tak boleh pisah kelas dengan Encik I, apatah lagi berpisah jiwa dan raga... wakakak!
xD)

*kalau nak tengok lebih jelas...klik aje gambar tu... :)*



Tapi aku harap Semester 3 'ni, kelas aku masih di Section 14 dan Section 14 pun tak banyak rombak.  Dan Semester 3 ni aku dapat balik rumah flat (haha). Amin. Sekian, Assalamualaikum...annyeong!

No comments:

Post a Comment